God natt :*

Varit ute lite & hustlat i snön ikväll. Haha. Försökte bli vän med den, men nej den blötte ner mina skor så den kan ju bara gå och dö... tina. Ska ut dit med en hårfön imorrn.

Kollat på Generation fett ikväll. Love it. Älskar programledaren, hon är så trevlig. Idag var hon på en skola i USA dit ungdomar kom för att gå ner i vikt. Deras metoder: Skräpmat + Träning. Helt sjukt. Jag förstår idén dock, för käkar man bara snacks & tränar går man ju ner i vikt. Vilket dom faktiskt gjorde, en av dom hade gått ner 60 kg.

MEN det jag inte fattar är att det är ju ingen näring i maten? Ungarna måste ju lida av extrem näringsbrist & massa saker. Så sjukt. Sen förklarade dom hur dom bytt ut vanlig cola mot light cola. Som att det är bättre? Light är minst lika illa, ska man dricka läsk kan det lika gärna vara vanlig. Fucking idiots, höhö...

Nej, nu är det läggdags. Klockan är 2 & jag tänker inte sova hela dagen imorrn! Gonatt ♥

XXX
Ehh..
Är man sexig så är man. Om man byter ut ordet sexig mot schled.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0