Dumma nagel

Idag har jag hunnit med liite bra saker:

* Gått promenad i äckelregnet
* Besökt AF (stängt)
* Lagat finfin mat
* Gymmat
* Kollat Desperate Housewifes (Jävlarna hade uteslutit det ikväll?!)
* Fulat mig me Linus på msn

Några grejer har förstört min dag dock. Bl. a. hade jag odlat vackra naglar, men nu bröts en av jävlarna idag. Det kanske är lite bimbovarning på "ånej-jag-bröt-en-nagel" men det känns faktiskt som en stor förlust och jag tror de flesta tjejer därute känner med mig. Nu måste jag fila ner de andra naglarna, typ kollektiv bestraffning. För man kan inte ha 1 mininagel & resten långa. Nej nej, det funkar ej, det har Eve lärt mig.

Nu är det strax sovdags. Imorrn blir det en tripp till AF, sen förhoppningsvis träffa min Milla.

XXX
Shine!
Idag har varit en osminkad dag så hud fick andas lite.
Maod.
Köttbullar med lite apelsin i, mor Jenny hittade ett sådant recept i en 60+ tidning. (Nej, det var faktiskt i en Söndagsbilaga. Stoor skillnad!)
Buääh!!
Ursäkta den äckligt detaljerade bilden, men jag vill ni ska se mitt lidande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperata Hemmefruar har ju lov? Sista avsnittet gick förra veckan ..

2009-12-18 @ 17:37:37
Postat av: Jenny <3

Haha jag fick reda på det sen! Åhh, besvikelse.

2009-12-18 @ 19:17:13
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0