Ceasar

Denna dagen har gått ganska snabbt. Hunnit vara ute & gå 2 runder med, feelin' good! En var dock bara ner till affären, köpte krutonger & ceasardressing till min ceasarsallad som jag gjorde. Duktig är jag! Men tog mig nästan 1 timme att göra en liten sketen sallad! Kycklingfiléerna var lite lata.

Eve Räkost kom hem från Berlin idag :) Mycket trevligt, så blir att träffa henne senare ikväll. Idag är jag inte rolig, så tänker inte tråka ut er med mer text.

XXX
Shiine
Ännu en dag osminkad. Ansiktet like. Ögonådrorna don't...
Oh la la
Gjorde ceasarsallad till mig & pappa. Åhh, så fint det blev..

Kommentarer
Postat av: Primate

Kallar du det ceasarsallad? de gör inte jag :D

Det saknas typ massor :D mera sallad tack

2009-12-08 @ 16:42:23
Postat av: Primate

Beklagar nu har jag kållat lite fakta :D

Här har du grund recept.

Romansallad

Parmesanost, grovt riven

Krutonger

Caesardressing

2009-12-08 @ 16:47:33
Postat av: Jenny <3

Hehe okeeey... fast sen var det ju ingen kocktävling jag ställde upp i heller. Och ja, jag vet givetsvis vad en ceasarsallad innehåller annars hade jag inte gjort en.

2009-12-08 @ 20:49:40
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0