Skönhetstävling

Jag förstår inte detta! Varför sover jag alltid så länge? Nu gick jag upp 13.15 idag, det är inte bra. Och ju längre jag sover desto rufsigare blir jag, jobbigt. Lyckades ett tag komma upp senast 12, men sen en dag vaknar man kl 14 och då är allt förstört.

En dålig start på denna dagen alltså. + Nu ser jag att det snöar också!! Ahh! Någon vill definitivt förstöra för mig. Dock är det inte minusgrader ute, så snön kommer omedelbart dö igen. Mohaha..

Btw, vet ni varför man lägger ut sig på Fokus på Bilddagboken? För att man vill folk ska kommentera om man är ful eller snygg! Iallafall enligt en idominunge på bilddagboken. Vad fan är det för fel på folk? Fokus var från början till för att kunna göra reklam för sin bilddagbok, ingen skönhetstävling. Sen vill jag väl heller inte påstå att de flesta som syns där är speciellt vackra...

Idag är en arg dag.

XXX
Yesbox.
Därför får vi lägga ut en glad bild.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0