Dagens.

Åhh, jag var jätteduktig idag! Lagade köttbullar & potatis. Längesen jag käkade det + pappa blev glad. Selma med, hon fick 1 köttbulle. Pappa åt jättemycket, jag trodde jag gjort mat som skulle räcka hela vintern men pappa käkade upp allt + lite pizza som han också hittade. Ehh...

Nu fryser jag som fan, gör det nästan varje dag. Hmm... dålig blodcirkulation kanske, för vi har ändå 21 grader härinne (Vilket dock inte är tillräckligt!!) Pulsen saktas ned mer & mer, mitt hjärta behöver nog mer kärlek ♥

Dagens Rätt: Katterna får öppna sin kalender.
Dagens Fel: Det är December. Vart fan tog sommaren vägen??

XXX
Aww.
Upptäckte att Selma fått en egen julstrumpa på sin lilla säng.
- Ohh!
Dags att öppna lucka 1!
Tjock-tass
Hällde ut allt på sängen, men Selma missade ½ godis & återvände till kalendern.
- Min, bara min!
Selma kelar med kalendern i hopp om att den ska spotta ut fler godisar.
Kattgodis.
Sen fick Pysen öppna sin kalender.
Mmm...
Han började spinna innan han ens hunnit smaka. Åhh, God jul katter ♥

Kommentarer
Postat av: elin

d e gulligt va man kan göra dom glada:D har slagit in simbas julklapps-ben me bacon smak.. Fick ju gömma d för han antastade det, söta djur:)

2009-12-01 @ 22:32:57
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0