Crazy biaatch

Igår blev det Bakfickan igen. Jag ville egentligen en runda till Mellbystrand, but what to do? Förfest hos Lagan, vi gjorde hans mamma & hennes kille/kompis sällskap. Jag gillar Lagans mamma :)

Eve var hemma hos Camilla (som bor i lägenheten bredvid) så dom bestämde sig för att också hänga med ner. Dock var vi redan 5 pers i bilen, så vår chaufför fick köra 2 rundor. Jag, Eve & Milla bestämde oss för att vänta. Under tiden börjar dom snacka om sina läppar och varför dom är röda. Typ:

Eve: - Vi bet varandra!
Jag: - Va?!
Milla: - Vi får bita dig med.
Jag: - Nej nej, jag vill inte!!

Eve är starkare än mig, så hon höll fast mig & bet tag i min underläpp. Tillslut ger jag henne en liten slap över huvudet & lyckas ta mig loss. AAAJ säger jag!! Blev helt tårögd, sen var ena sidan av läppen helt tjock.

Efter deras terrordåd börjar dom skratta och idiotförklarar mig, som att vampyrattacken inte var nog! Deras läppar är röda för att dom druckit rödvin, inte för att de bitit varandra. Aaah, crazy bitches..

En bra kväll, förutom att jag & Mills blev dissade av några tanter. Vi ville bli vän med dom, men de nonchalerade oss. Sen hade jag & Johanna tävling i etikett-på-ölen-ätar-tävling. Vi åt 2 etiketter var. Det var svårtuggade jävlar, men Johanna hade nog gjort det förr för hon åt etiketten på 10-15 sek. Inte bakis idag heller, så det var bra fyllemat.

Sen runt 2.30 bar det hemåt. Jag & Linus ville på efterfest men Lagan sa att vi inte fick sova hos honom då. Ibland tror jag nästan att Lagan är mer tjej än jag själv, PMS och grejer. Jag & Linus hälsade på i Milla & Daniels lägenhet innan vi gick in, Linus fick hälsa på Bamse-fluff-katt. Sen däckade allihop ganska snabbt på Lagans lilla rum. Våra utekvällar äger ;)

XXX
Smile!!
Jag kan le lika fint som Jokern i Batman.
Boys.
Förfest hos Lagan, snodde bilden från hans bdb. Mohaha...
Wohoo!
Slänger sexigt med mitt hår, borde provspela för någon schampooreklam.
Fläskläpp.
Överviktig läpp. Händer massa på mina läppar ikväll, har bruna smulor på dom med, bara för att jag knäckte nötter med tänderna ikväll hos mamma. Nötknäckarn no. 1!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0