Äta snö

Jäävlar vad vinter det är idag! Typ flera meter snö... nästan. Har börjat gilla det lite mer, så länge man håller sig inne iallafall. Inte lika kul när man ska ut & gå. Men får väl hoppas att snöhelvetet håller sig till Julafton iallafall. Jaffa gillar snö, hon fick en snöboll i munnen innan.

Blev en lång arbetsdag idag, vilket gillades. Skulle kanske jobbat från 9 till 15-16 men drogs ut till 18. Dock gick dagen ganska snabbt, mycket att göra & trevligt folk! Fast en gubbe började ifrågasätta varför jag inte kan slå in tidningen utan att ha streckkoden (Blir fel i systemet om man slår in manuellt, that's just the way it is). Han skulle köpa en vara + tidning så jag bad honom hämta tidning till mig. Men det ville han inte! Fick förklara cirka 5 gånger för honom varför, men han fortsatte "Men jag tar tidningen på vägen ut, ge mig bara växeln" Åhh, drygo. Tillslut var det en trevlig kund som frågade vilken tidning han skulle ha och gav mig den. I like trevliga kunds :) Vilket de flesta är.

Varit pigg hela dagen, men nu börjar jag bli lite seg. Men Linus ville jag skulle komma till Hishult, så blir kanske det sen. Han & Lagan var ute & lekte i snön, de verkade ha mycket roligt de små barnen. Man kan ha mycket roligt i en 100x100 tusentals mil skog.

XXX
Redish.
Lite sledenhet anar man i mina ögon, men inget som stoppar mig!
Damn!
Såhär invaderad av snö är vår tomt nu. Man vill bara rulla runt i det...not.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig jul:) å god jul på dig:)<3

2009-12-23 @ 12:53:30
Postat av: Jenny <3

Tack desamma!

2009-12-23 @ 17:04:58
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

vsg:D<3 så glad att jag hitta din blogg=)<3

2009-12-23 @ 17:31:31
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0