3 små händelser.

Utgång igår med Linus, Nisse & Möller. Mycket trevlig kväll, kort dock. Minns inga detaljer (ovanligt, men vem brukar göra det?) Men några saker att skratta åt. När..

1. Nisse står bredvid en av vakterna som han & Linus känner. Bredvid vakt står det en polis. Nisse säger nåt i stil med "Snackat med han langaren?"

2. Kontroll på Corner, polis kommer fram & vill se mitt o Nisses leg. Linus "Ni måste kolla mitt med! (gräver fram leget)"

3. Jag försöker få alla tjejer på toaletten att hjälpa mig hindra Möller från att nyttja tjejtoan. Vi har TVÅ toaletter på hela stället, killarna har typ 10 000 pissoarer. Ingen av det manliga könet ska få smutsa ner vår toalett!!

Sen blev det svarttaxi hem med vår kära chaufför Ibrahim. Linus & jag sov hos Nisse, blev billigast så. Hård morgon vill jag lova er. Linus var på äckelhumör, bad honom att tvätta händerna efter att han kliat sig x antal gånger i röven/skrevet. Då ställer han sig upp, drar handen genom skinkorna & pungen, attackerar mig & mular mitt ansikte med äckel-handen! Jag trodde min sista stund var kommen... I hate him.

XXX
Wiie
Tyvärr inga kul bilder från kvällen, bara på mig själv... but I know you like :)

Kommentarer
Postat av: NIíklas Nilsson

väldigt söt bild på dig, men ocksp snygg.

2009-12-09 @ 15:12:36
Postat av: Jenny <3

Thanks!

2009-12-09 @ 17:03:42
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0