Yaayy

Lördagkväll och jag är nykter fastän jag jobbar eftermiddag imorrn ;) Duktigt! Hehe nej skoja bara, man måste ha en vit helg ibland. Och på måndagnatt åker jag ju me Räka & hennes familj till Mallorca, så då blir det partyparty i 2 veckor! Kommer bli sååå kul:)

Ikväll har jag iallafall umgåtts med Avni, hans brorsa Kujtim & deras kusin. Dom satt i Båstad & myste vid typ ett uteställe vid stranden. Mjuka sköna möbler. Så det var trevligt, fick skratta mycket iallafall ;) Dom har så rolig humor & berättelser så man bara måste knäcka sig.

Träffade SnigLsyrran där med när jag var på väg mot stranden. Så fult var det;

Jag: - Vad gör du här?!
Josse: - Vad gör DU här?!

Visste inte hon skulle dit, men dom hade tydligen gratisbiljetter till Digiloo. That's gay..;)

Ska vara chaufför åt Nura & Julija ikväll, eller snarare inatt kl 3.00 ;) Kul! Haha! Får se, Kujtim kanske ville va snäll & hänga me mig i bilen så jag slipper köra ensam. Kan vara lite tråkigt, iallafall så mitt i natten med in till Halmstad. Drygt..

Men nu ska jag snart ta mig till mellbystrand, mina små skaldjur Eve & Milla är där & festar så ska inom & kolla läget:) Köra rundor massa ikväll hehe, men det gillar vi. Hellre det än sitta hemma & dega.

Yeye, see ya later ;D
Pusshej<3
Yo yo
Avnoso Mafiozo & me ;) Haha sleden bild, tyvärr enda jag har på oss. Avnoso blev bra, men jag ser helt drogad ut. Eller som en våt hund! Taha

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0