Pepes, Ohja.

Hittade en bild från igår som Josse tog på mig innan jag drog till Båstad:) Och då kom jag på att jag inte skrivit om kväll nr 2 = lördagen!

Dom skulle ha bartömning på Pepes i Båstad, så jag & Louises storasyrra Amelie bestämde oss för att dra dit. Först lite förfest i deras hus i Båstad med trevlig folk, sen runt 23.30 bar det iväg. Första vi gjorde när vi kom in var att besöka damernas ;) Alla var upptagna utom en, så jag öppnar den. Där inne står en tjej och kissar, STÅR alltså! Så tjejen var alltså inte en tjej... utan en transa xD

Jag stänger dörren & berättar garvande för Amelie. 10 sek efter att jag berättat det säger hon "Åh, men här e ju ledigt" och öppnar exakt samma dörr som jag nyss öppnat! Hon piper till & stänger igen dörren för att sedan börja asgarva ;) Sen blev en toa ledig (på riktigt) så vi sprang snabbt in där!

Efter det tog vi oss upp till baren. Bartendern blev sur på mig för att jag slängde upp mina mynt, som en gammal tant ;) Men det gick snabbt! E man fattig så e man, då måste man ta tillvara på varenda krona! Haha, just det!

När jag senare under kvällen ska gå på toa ser jag att det är alldeles blött vid baren & stinker typ surt vin. När jag går förbi står det 2-3 asfula bratkillar & sprutar champange på varann. Så jävla FULT! Hur töntig får man vara egentligen?;D Speciellt när det var bartömning, passade dom på att beställa in det billigaste champanget för ½ priset för att visa hur rika & coola de var? Helt seriöst, finns det någon överhuvudtaget som tänder på såna killar? Jag har bara en sak att säga; Gay.

Allt som allt, en mycket bra & underhållande kväll:) Runt 3-tiden bar det hemåt mot Amelies lägenhet där vi somnade sjukt snabbt. Enda sorgliga jag tänker på är att detta verkligen var avslutet på sommaren typ, 3:e stället i rad som avslutar nu. Buääähh...

Nu ska jag ut & ta mig en kvällscigg, sen blir det tandborstning... kanske;)
xxx <3
Full figure.
Jag ser lite sorgsen ut på den här bilden måste jag medge;) Tyvärr den enda bild jag har från kvällen. (Ohhh, och sötnos-Majsboll ligger i fåtöljen bakom. Gulligull!)


Kommentarer
Postat av: Bella

fint hår du har :)

2009-08-30 @ 23:27:00
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: daniel

absolut inget fel på den bilden jenny :D

2009-08-31 @ 00:03:34
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0