Joddla me Siv..

...På Karsefors i fredags! Inte min typ av musik direkt så sved lite att betala 180 kr i inträde. Men men, totally worth it eftersom jag hade mycket kul:) Drog dit me Eve & Louise. Förfest i mitt rum haha! Pappa körde oss dit, även i bilen hade vi trevligt. Louise & Eve gjorde olika klappramsor & jag letade upp bra rocklåtar på pappas cd-skivor.  

Vet egentligen inte vad vi gjorde resten av kvällen, typ dansade & satt i öltältet. Träffade massa kul folk man kände iallafall, sånt gillar vi:) Stället stängde 3, men vi satt kvar till typ 2.25, sen gick vi upp eftersom Taxin vi beställt skulle vara där 2.30.

När vi kommer upp har den inte ens kommit, så vi väntar... och väntar.. och fryser sönder oss. Blåste som in i helvete & vi hade alla bara ben! Försökte springa runt & roa oss med allt folk, men hjälpte knappt mot kylan;) Efter 30 min ringer vi taxin, jag får prata.

Jag: - Hej jag heter Jenny, vår Taxi skulle varit här vid Karsefors kl 2.30. Vad har hänt?
Taxi: - Jag vet inte, men det är väldigt mycket trafik så det är svårt att komma fram.
Jag: - Ja, för vi fryser röven av oss här liksom!

Sen sa hon att den skulle vara framme & då hittade vi den:) Fick även med mig sovgäst i form av en Anton. Han hjälpte mig döda massa äckliga flyg-långben som bosatt sig på mitt rum. Sen såg jag en annan form av fluga i taket, så jag ställer mig i sängen & ska döda den, då gör Anton (som gått lös i mitt rum med en plastros som flugsmäll) nåt så jag tappar balansen & flyger in i mina persienner, sen ner i sängen. Hamnade vid sängkanten så det var nära att jag rullade ner på golvet sen med;)

En lyckad kväll:)
Lysfluga
Här har vi mitt nyfärgade hår med. Blev så ljust så det är nästan självlysande!
Mafia-Shrimp
En söt bild på Eve:)
Half Figure
Och ännu en bild på mig..
- Stå still!
Blondinsminkning:)
 
Jag blir mobbad för min sminksvamp. Jag är typ hysterisk i början;) den som spar han har säger jag!!
Burr!
Hemma igen! Jag letar efter något (tror jag) & Anton leker med kameran!
- Nooo!
Vill inte vara meed! Otroligt smickrande bild... not!;)
WTF
Anton gör sig också mycket bra på kort ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0