GymGymGym!

Ahhh, idag fick jag äntligen tummen ur & tog mig till gymmet! Inte varit där på hela sommaren, icke bra! Verkligen inte pallat + varit ute & hittat på saker nästan varenda kväll ju. Men nu så ska jag komma igång igen:)

Trodde jag skulle dö idag eftersom jag inte varit där på ett tag. Men det var inte så farligt faktiskt! Gjorde dock inte alla övningar x 3. Får så sjukt jobbig träningsvärk då, men nästa gång ska jag göra alla som vanligt! Kändes riktigt skönt köra därifrån med darriga ben & helt utpumpad :)

Ska försöka lägga mig lite i tid idag tror jag... kanske. Vill komma upp iallafall 10 imorrn så jag inte sover hela dagen. So, I'll try. Men först ska jag söka efter lite fler nice låtar på Youtube. Hittade en låt jag hörde på Mallorca som e ganska grym, dock inte helt min musikstil. Men jag förälskade mig lite i den:) Sen hittade jag nyss en ny låt av Wisin y Yandel ft Akon.
Haha
Tog ett kort på gymmet så ni får se lite hur det ser ut där:) Jag ser ganska rolig ut här, haha! Kunde ju inte stå där & posa i 100 år.
- Biiil!!
En rolig bild på pappa som Josse tog. Han ser ut som ett skrämt rådjur xD Och han tuggar på mat... = gräs.

Först Javi Mula - Come on (Låten jag blev kär i på Mallorca)

Wisin y Yandel ft. Akon - Hey mama



Puss&Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: PJ :)

HAHA nice :P jag fick faktiskt också tummen ur..eller ja, 3:e dagen denna veckan :P

2009-08-28 @ 00:45:37
URL: http://partillejonas.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0