Yes! :)

Lyckades komma upp 11.15 idag! Det är ett stort framsteg för mig. Vaknade tillomed kl 11 när pappa stormade in i mitt rum & frågade efter 100 kr. Ska ju upp och jobba tidigt imorrn, så måste vara hyfsat trött ikväll.

Drömde om pappa inatt med, bara för att han är så jobbig när det gäller att låsa dörrar. Han måste alltid låsa ytterdörren, hela, hela tiden. Även om han är hemma måste han låsa. Otroligt irriterande när man bara ska ut en kort runda & inte kommer in sen för att han har låst. Så drömde inatt att han gick & låste var 5:e minut typ, bara när jag skulle ut & hämta en sak i bilen låste han ;) Hahaha!

Också envisas han alltid att gå runt i kalsonger, eller ganska ofta iallafall. Han tycker det är bekvämt. Så igår när Louise skulle hit fick jag säg till honom.

Jag: - Louise kommer strax, så du kanske ska ta på dig ett par byxor?
Pappa: - Jaja, jag ska... (Går in i sovrummet) - Men jag gillar att gå i kalsonger! Det är bekvämt tycker jag!

Jo, tycker han kanske. Men resten av omvärlden som måste se honom i det tycker nog inte likadant ;)

Nu ska jag käka frukost, sen blir det gymmet om typ 1 timme. Måste ju passa på idag, eftersom det är stängt imorrn. Ses sen, Babes ;)

Ciiao!

Sledish
                              Blondie, Blondie, Blondie :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0