Tisdags-tråk

Idag är det Tisdag & trååååkigt! Men fint väder e det ute, så ska nog sola lite. Tyvärr gömmer sig solen bakom molnen nästan hela tiden så undrar om det är lönt. But I have to ;) 20 grader idag igen. Me like!

På torsdag är det Madison :) Längtar! Synd att Louise inte är 18 är bara. Det är 16/18 årsgräns, och 16-årsdiscot vill jag helst inte vara på. Absolut inte. Men Louise sa att det brukar vara öppet så hon också kan vara i baren, men hon får inte köpa något. Hmm, tror inte riktigt det är så... men kan hoppas!

Louise & Nura var här hemma igårkväll föresten. Vi kollade på Ballar av stål, så jävla kul ;) Love it. Vi satt & snackade om madison. Om vad man ska ha på sig... alltid lika svårt att bestämma sånt. Hade jag inte slösat upp mina pengar hade jag fan köpt något nytt, men det går ju inte :/ Bajsigt.

JAJA, nu ska jag käka klart min frukost sen blir det ut i solskenet & fixa lite solbränna. Wiie :)

PUSS!

Glad min
En glad Jenny från i Lördags innan utgång!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0