Studsmatta!

Skön dag det har varit. Tillbringat hela dagen utomhus med Jaffa & Josse ;) Vi hoppade studsmatta. Kuul kul! Sen till sommaren kommer poolen ut också. Brukar alltid ligga på studsmattan och sola, sen när jag ska svalka mig springer jag till poolen & doppar mig lite.
 
Folk kan tro det bor småbarn hos oss om man kollar trädgården. En lekstuga, gungställning, studsmatta, pool & x antal hundleksaker ;) Hahaha! Vi använder inte lekstugan & gungan... faktiskt!

Lurade lite folk på Facebook idag. Skrev att jag var Gravid :) Mohaha! Men blev genomskådad ganska snabbt... det är ju 1:a April idag ;)

Nu ska jag iväg en sväng till gymmet iallafall. Återkommer nog senare!
PYSS!

FuckedUp-Fingers
Haha, mina fingrar ser helt cp ut här. Spretar :) Dom gillar det.
Jag flyyger!
Wiiie! Man ser störd ut i ansiktet när man hoppar studsmatta..
+ jag är osminkad så ni får ha lite överseende med det ;)
Wiiiiie
Jag & syrran flyger runt...



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0