Stranden

Ahh.. precis duschat. Ska iväg till gymmet strax. Ska dit imorrn med, för det e stängt på fredag. Segt, men det måste göras ;) A MAN'S GOT TO DO WHAT A MAN'S GOT TO DO! Förutom att jag inte är en man då.

Funderar på om jag ska käka före eller efter gymmet. Hmm.. vill käka innan 19, men då är jag säkert seg på gymmet. Och man ska ju äta efter att man tränat, men då blir det inte förrän runt 21 ;/ Jobbigt dilemma. Tror det blir efteråt ändå.

Återkommer senare kanske!
Pusspuss

The beeach!
Var ute & gick, så gick inom stranden. Vindstilla & fint var där,
man hade nästan kunnat lägga sig & sola... bäst passa på ju innan
alla jävla nollåttor kommer och tar över Skummeslövbeach ;D


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0