Sledish-Dag

Idag är det sledish-dagen. Det betyder att jag inte ska gymma idag, utan bara gå hemma & vara ful. Sledish-dagen är en bra dag :) Nej, givetvis tvättar jag håret & snyggar till mig om jag ska iväg någonstans eller träffa någon, men än så länge ser det lugnt ut.

Vaknade imorse (Eller inte imorse, kl 13) av att Eve ringde mig. Eller vet inte om jag redan var vaken. Jag sa till Eve att jag var det iallafall ;) Hon hade varit ute på äventyr igår... till kl 5 på morgonen. Duktig räka ;) Aja. Nu ska jag käka min frukost. 2 kokta ägg, mmm..

Hittat en ny aaasbra låt. Tycker om den här artisten med, han har många låtar jag gillar.

Jim Jones - Na Na Nana Na Na (We gettin' money)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0