Not sledish

Blev inte helt sledish-dag. Hoppade in i duschen & fixade till mig lite sen. Orkade inte vara äcklig... Försöker tvätta mitt hår varannan dag eftersom man inte ska tvätta det varje dag, men det går inte med mitt :S Det blir fettigt ändå... not fresh. Okey, det blir ju inte jättefettigt men ändå platt & cp. Inte samma sak som nyduschat, fräscht hår.

Varit duktig & dammsugat köket & vardagsrummet idag.. även lite på mitt eget rum med. Jaffa äcklar ner överallt med sitt hår så det behövdes. Sen gick jag ut på en promenad med Mp3:n. Det är verkligen min bästa vän ;)

Så kom nyss hem. Upptäckte till min stora glädje att träningen ger resultat :) Mina baggyjeans, som inte satt så baggy längre för nån månad sen, satt perfekt idag! Skönt. så det är bara att fortsätta ;) Oyeah.

Ska äta middag strax. Fick bli fiskgratäng.... inte det nyttigaste, men ändå. Skulle satt in den i ugnen innan jag gick ut, eftersom klockan nu är 19.20. Försöker ju äta innan 19 varje kväll. Aja, det får gå ändå ;) Ska ut en sväng på studsmattan nu.

See ya later maybe ;D 


Varit ute & gått i värmen. 15+ idag :) Me liikee! Hmm.. ser jätteskum
ut i ansiktet på den här bilden. Helt sne...



Filmade Jaffa när hon bråkar med Dammsugaren. Hundar är tröga
asså ;) Katter är bättre, eller vad säger ni?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0