Morotsfull

Åhh, vad mätt jag är.. på morötter! Var ute en runda med Louise. Först drog vi inom shell och köpte cigg, sen tankade jag min lilla bil. Sen drog vi vidare till Mc Donalds, tänkte om Avnoso jobbade. Och det gjorde han! Vi fick lite minimorötter av honom. Snäll Avnos. Sen kom det en hel buss med fotbollsspelare typ, haha! Så han fick jobba på ;)

Sen innan vi skulle dra hjälpte vi honom sätta upp stolarna. Duktiga är vi!

Nu ska jag nog dra & kolla på Sex & the city. Spelat in kvällens avsnitt eftersom jag inte var hemma. Inspelningsbar Boxer is the shit ;)

Gonatt barn <3

Masterpiece
Självklart fanns det fler stolar, det här är bara några av dom ;)
Duktiga arbetarbarn är vi.
Slediish
Nyss hemkommen... känner mig trött faktiskt. Bra, för ikväll
ska jag fan lägga mig i tid!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0