Linda Rosing = Blåst

Jaaa. Halvföljt det programmet på TV nu, "Den rätte för Rosing". Direkt när det startade sa jag att hon aldrig kmr hitta någon genom det programmet, hon kommer bara göra det för publicitet. Och jag hade rätt, hon valde han sexiga 19-åringen Hugo (Fattar inte vad hon tänkte där) och direkt när programmet var över tog det slut.
White Trash
Asså, jag förstår att hon valde honom för personligheten & utseendet. Åldern ska inte spela roll. Men hallå, hon har 2 barn, det ena är endast 4 år yngre än honom. Hur trög är hon? Dessutom tycker jag hon verkar sjukt tråkig & stel. Iallafall av det man fick se i TV. Helt fucked up.


Sexig? Örk... tur man inte har
<
--  såna bröst iallafall ;) 


Nej, nu ska jag ut & hoppas lite studsmatta. Återkommer senare ;)
PussPuss!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0