Kaffe on Mc Donalds

Haft en trevlig liten kväll. Mamma var här & lagade mat åt mig & syrran, sen runt 20 drog jag till gymmet & kämpade. När jag kom hem ringde jag Louise så kom hon hit. Vi satt & kollade lite på "Lie to me" på 4:an.

Sen bestämde vi oss för att köra en liten runda. Min lille bil behövde tankas, sen körde vi inom Preem & köpte cigg till Louise. Sen en liten tripp till Mc Donalds & köpa kaffe. Eller iallafall jag ;) Fick den gratis, mycket trevligt. Har man bra kontakter så får man det, hahaha ;)

Kom hem & hjälpte syrran med sin engelska-läxa. Har ju faktiskt gått Engelska C så man får ju utnyttja dom kunskaperna ;) Moha!

Sen måste jag bara skriva ett stort Grattis till Corina & hennes man som fick sin efterlängtade lilla bebis i Tisdags :) GRATTIS! Så glad för er skull. BebisBebis<3

Nu ska jag kolla på Medium, sen får det bli läggdags.
Gonatt Babes!


Sleden kvällsbild. Ser ut som att jag har massa smink runt ögonen
fastän jag bara har lite mascara. Dessutom var mina ögon röda
idag igen :S Skumt. Någon kanske trycker in en joint i munnen på
mig medan jag sover...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0