Hemsk natt

En kväll som skulle bli rolig blev något av det hemskaste vi varit med om. Tänker inte gå in på detaljer, men vi smällde med Eves bil iallafall. Krockkudden knockade oss ganska rejält, för när vi kom ut ur bilen spottade båda blod. Som tur är var det bara för att Eve bitit sig i läppen & jag bitit sönder min tunga.

Eves bil gick sönder totalt. Som tur är klarade vi oss lindrigt, jag har bara fläsktunga & ett fett blåmärke över bröstet. Hade ju kunnat gå mycket värre. Fan vad airbagen gjorde ont också, jag trodde den hade punkterat mina lungor först typ, och att jag bitit av tungan. Äckligt.

Iallafall, vi fick skjuts hem. Tycker synd om Räka som kommer få hög räkning på detta. Usch usch usch... hemskaste kvällen någonsin tror jag. Ska berätta för min pappa med när han kommer hem. Kommer inte bli kul...

Ska käka frukost nu, sen hoppa in i duschen iallafall. Återkommer nog senare..
Byebye <3

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0