Grillkwäll

Nura & hennes mamma o syrra har flyttat ifrån sin lägenhet till ett hus. Så igår Invigde jag, Louise & Nura deras trädgård (Och grill) genom att grilla lite. Trevligt trevligt :) Vi grillade kycklingspett & champinjoner. Me like champinjoner.

Sen skulle det komma några killar till så Nura fick köra hem & hämta lite mer mat. Medan hon gjorde det satt jag & Louise o roade oss genom att kasta äcklig sallad i en buske precis bredvid (Louise hade inte sköljt salladen, så det smakade jord) Maten fastnade fint, så det såg ut som en Julgran :) Lättroade, japp! Sen kom vi på att Nura kanske skulle bli lite sur, så vi (Eller Louise rättare sagt) kom på en historia om att det inte var vi som kastat, utan fåglar som kommit och tagit våran mat, sen när vi jagade iväg dom tappade de maten i busken. Nura trodde inte oss ;)

Sen kom killarna. Nästan hela tiden dom var där snackade dom om bilar. Intressant ;) Sen drog dom blondinskämt. Jag & Louise låtsades att vi förstod dom. Skrattade med & så.

Runt 23.15-tiden började det bli lite kyligt, så jag & Louise bestämde oss för att köra hemåt. Skönt att det e så varmt ute nu så man kan sitta ut länge & så. Myysigt!

Grillmästarna
Nura & Louise försöker komma på hur man sätter ihop grillen...
Tänt var det här!
Vi lyckades få tänt grillen iallafall :) Mycket eld.
Maaat!
Massa mat. Champinjonerna fick också vara med ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0