Fucking cp-tant

FÖRLÅT blogg att jag inte hört av mig på 2 dagar! Jag har inte pallat, eftersom jag jobbat och varit skittrött. ska berätta om helgen senare eller imorrn, för hinner inte nu. Hänt en del kul saker :)

Var med min Räka Eve på Maxi idag. Vi kom dit för att köpa balsam & cigg, men stannade vid sminket i säkert 1 timme typ haha! När jag gått runt i nån minut märker jag att en av tanterna som jobbar där typ förföljer mig. Så jag går fram till Eve

Jag: - Haha, du hon tror vi ska snatta!
Eve: - Eh, jaa jag vet.

Vi går och kollar lite. Vart vi än går hänger hon efter (Hon trodde hon var diskret, låtsades pilla me varorna) Jag tänker jag ska fula mig, så jag stoppar ner handen i fickan, tanten glor som faaan! Sen tar jag fram mitt läppsyl ;) Sen när vi går vidare i affären märker vi att vi ser henne typ överallt :S Sen vid kassan är hon där också! Så hon skulle väl kolla så vi betalade.

Jävla kärringjävel, hur fan kan man bete sig så? Precis som om jag skulle förfölja kunder på mitt jobb, bara för att jag har fördomar. Så jävla dum i huvudet. Bara för att vissa tattarfjortisar snattar betyder det inte att alla ungdomar gör det. Finns faktiskt många vuxna som gör det också. Usch, cptant. Vi typ skrattade hela vägen ut åt henne ;)

Sen köpte jag en grillad kyckling till kvällsmat. Mums! Och jag & Eve köpte 2 Ben &Jerrys som vi ska käka senare ikväll. Feta vi kmr bli. Nej, nu ska jag spela Guitarhero me syrran ;)

See ya later! <3

Kyckling på freedag lala..
Min fina goda kyckling. Imorrn ska jag göra kycklingsallad
av resterna. Me like :)
Me & Shramp
En mycket dålig bild på mig & Räka i hennes bil RUE ;)
U like
Färsk bild. Det här är min kåta min, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Hugo

Ben&Jerry... GAH! Ge till mig! Nu och MEST!

2009-04-13 @ 21:37:17
Postat av: Jenny

Jag veeet :D Vi satt & åt varsin sån kl 3 på natten.

2009-04-14 @ 14:49:22
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0