Fredag

I fredags var det en stressig dag. Jag kom upp nästan i tid tyckte jag (Kl 12, haha) och flög in i duschen. Sen drog jag en snabb rund till gymmet & plågade mig själv. Skönt ;)

Sen skyndade jag iväg till Halmstad eftersom jag hade lite ärenden där inför kvällen ;) Louise fick hänga med. Självklart var det ju värsta bilköerna i Halmstad. När vi stod där i bajskön säger Louise att det luktar typ avgaser... eller bränt. Sen ser vi att det ryker från min bil. Snacka panik ;) Som tur är hände det inget, bilis var nog bara lite varm.

Var hemma vid 16.45, så fick skynda mig eftersom jag skulle fixa saker inför kvällen. Vi skulle ju fira Eve :) Blev lite stressigt, men det gick bra.

Bilder från kvällen får komma sen i ett eget inlägg.

Spegelbild
Klädd inför en snabb runda i stan.
Jag & Chanel
Louises lilla vovvis Chanel hängde med. Hon gillade att sitta i
mitt knä & kolla ut genom fönstret;) Ohh Chihuahua!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0