Bakis & trött

Sitter här & käkar frukost... och dricker cola. Haha! Dricker aldrig det, slutade med läsk för längesen. Men finns inte juice hemma så tog det istället ;) Är man bakis får man dricka vad som helst. Ska snart till jobbet, ska jobba åt räkan min 14-19.15. Sitter ju i kassan, men ska även hinna med köra ut varor & fixa mejeriet. så Gena slipper göra allt imorrn ;) Känner redan pressen, haha! Nej, det e lugnt...

Var på Madison igår me Eve. Där S-Ö-G! Typ 10 pers när vi kom dit :S Sen kom det liiite till. Eve e störd, hon fick mig att gå med på att röka inne på toan. Sen när det kom ett par tjejer hörde vi
- Fan vad det luktar rök härinne :S
Så när vi kom ut ur toan hängde jag på
- Shit, varför luktar här rök?

Diskreeet... min bästa sida. Haha! 

Stängde redan 1, så vi drog hem till henne och drack lite där & snackade. Sen gick jag hem vid 4. Så nu sitter jag här. Ska börja sminka mig & sånt strax. Så tråååkigt & jobbigt, för jag e cptrött.

Sitter och lyssnar på La isla bonita. Den gamla låten, fast en nyare version. Fick den från Eves skiva ;) Vi brukar inte gilla samma musik, men den här låten gillade jag riktigt mycket. Aja, hinner inte skriva mer nu.

See ya lateer <3

Slediish
Blev att fixa sig snabbt igår, så lite sledish var jag. Men gör ju
inget eftersom det knappt var något folk där ändåså...


Sköön låt. Får en att tänka på sommaren :) Längtar...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0