4 Sanningar

Nyss kommit hem från jobbet. Trött & hungrig! Så detta får bli ett kort inlägg ;) Fyllde i en sån här på bilddagboken (Heter Jenice där), så kan lägga ut den här med;

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag älskar katter
- Jag suger på att spara pengar
- Jag är en nattmänniska
- Jag lyssnar nästan enbart på hiphop/reggaeton

Berätta 4 saker du gjort idag:
- Duschat
- Käkat frukost
- Jobbat
- Fått en liten promenad hem från jobbet

Berätta 4 saker du har på dej just nu:

- Svart tröja
- Svart lite längre linne
- Jeans-leggings
- Svarta strumpoor :)

Skriv ner 4 saker du hatar:

- Falska vänner/människor
- Otrohet
- Rasister
- Tidiga morgnar

Skriv ner 4 saker du älskar:
- Festa
- Shoppa
- Rita
- Min musik



Såå. Ska käka nu, men återkommer senare :) I promise!

Wiiie
Käkade hos mammis igår. Har lite löshår på den här bilden vilket
man ser ganska tydligt ;) Fått låna det av Louise eftersom det är liiite
för ljust för hennes hår. Får lära mig sätta i det rejält så jag kan
använda det :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0