I'm a nerd

Idag har jag i princip bara suttit framför datorn hela dagen och nördat mig. Men det är faktiskt på grund av 2 saker (Förutom att jag är en nörd)

1) Jag har fixat med min layout till bloggen, och det tar tid!
2) Skulle egentligen åkt in & gymmat med Louise idag ju men hennes lilla bebis-sötis-vovve Chanel hade fått något i halsen så dom var tvungna åka in till veterinären med henne. Jag hoppas allt gick bra.

Men imorrn är det 100 % bestämt vi ska gymma + Sola! Så det så :) Har iallafall varit ute och gått en promenad idag, då jag bland annat hälsade på min lilla Räka i affären. Sen när jag kom hem gjorde jag lite situps & grejer för att känna mig iallafall liite duktig.

Tänkte ge er en liten sammanfattning av min dag:


dagens låt: Chaim Pain - This is my block
dagens frisyr: Först morgonrufs, sen nytvättat utsläppt.
dagens smink: Puder, Rouge, Mascara & Kajal (Bara liiite av varje)
dagens klädsel: Joggingbyxor & ful tröja.
dagens händelse: Inte mkt, kanske Darians sjuka humor på msn
dagens planer: Desperate Housewifes kl 21.00!!
dagens vill ha: Snygg mage
dagens saknad: Camilla, eftersom vi inte träffats på aslänge nu
dagens tråkigaste: Ingen gymning (Faktiskt, jag gillar att gymma nu!)
dagens mat: Fiskpinnar & potatismos
dagens kärlek: Haha nej
dagens mående: Sådär
dagens köp: Denivit, tandkräm som gör tänderna vitare ;)
Cat in box




<-- It's a Cat in Box!











Nej, nu måste jag bege mig härifrån! Desperate Housewifes väntar!




Nu är Desperate Housewifes slut :) Älskar det programmet asså, alltid lika underhållande. Ska fortsätta bygga lite på min layout nu, vill verkligen få till det riktigt snyggt och Jennyaktigt! So wish me good luck!;)

OHH just det, ska klippa mig imorrn med :D Bara toppa men ändå, mitt hår behöver det. Så hoppas på att det blir sexigt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0