Falkenberg

Varit i Falkenberg idag med mamma & pappa. Vi skulle sätta alkolås på en av våra bilar, så vi fick köra i 2 bilar. Som tur var fick jag åka ensam, så jag kunde sitta & lyssna på min älskade musik hela vägen ;) Fick ju köra bakom mamma hela tiden eftersom jag inte visste vart vi skulle exakt... segt som fan var det att köra bakom, för hon körde i 110-115 på motorvägen där man får köra i 120, så alla bilar körde förbi oss.

I Halmstad var vi helt ensamma på motorvägen... Sa till mamma att jag tror det var för att alla bilar kört förbi oss. Hon skyllde på att hon inte vill köra fort i mörkret (Var ju fortfarande mörkt när vi körde, runt 8.30-tiden;) Sen drog hon ut mitt USB med musik ur cd-spelaren och sa att jag inte fick lyssna på min "Bajs-musik" när vi skulle hem. Så fick lyssna på Rix FM heeela vägen hem... tjatigt.

Vi lämnade pappa där med den ena bilen, så körde jag & mamma hem.. jag körde, det går snabbast & smidigast så. Det gjorde inte mamma något, hon låg och sov istället.

Sen fick jag ett samtal av Polisen. Jag & en kompis gjorde en lite dum grej så måste infinna mig där på förhör klockan 10 imorrnbitti. Löjligt att göra en så stor sak av en liten. I AM a good girl!

På väg hem från Falkenberg Nyss kommit hem från Falkenberg ;)

Kommentarer
Postat av: mikK

Måste bara säga att du är jätte fin! gillar din piercing, du passar jättebra i den.

2008-11-27 @ 12:20:36
URL: http://iqfisk.blogg.se/
Postat av: Nennis

Nämen en rosa RattMuff :P

2008-12-09 @ 00:26:23
URL: http://raggerdude.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0