Efter regn kommer..

..Solsken? Ja, det hoppas jag verkligen iallafall för nu har det regnat jäävligt länge (Och då snackar jag inte om vädret) Under ett bra tag kändes det som att jag aldrig skulle bli riktigt glad igen, verkligen allt sket sig. Men tänk vad små saker kan få en att må så mycket bättre (Eller kanske inte små)

Louise - Är så himla glad att du kom in i mitt liv. Vi är sjukt lika på många saker, dessutom är det så skönt att ha någon att umgås med ofta. Jag är den sortens människa som måste sysselsätta mig när det går dåligt, därför så är det så skönt att kunna ringa dig, för du har i princip alltid tid & vill ses. Är så roligt eftersom jag för 1 år sen aldrig skulle kunnat gissa att vi skulle bli så bra vänner. Tycker om dig vännen <3

Sen har vi lite annat med, som jag inte tänker skriva här ;) Bara att hoppas på att jag inte blir sviken (igen) Det märker vi...

Får nog sluta skriva nu, ska köra några små pojkar (Eller inte små direkt haha) till Madison ;) Segt, hade också velat gå ut, men ska jobba hela helgen. Dessutom är jag pank. Men men det kommer fler helger :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0