Töntar

..är jag & min syrra ;) Igår var vi i princip ensamma hemma (Pappa låg i sängen hela dagen) så vi drog till maxi & handlade mat, tacos fick det bli. Vi lyckades fixa till riktig mysstämning hemma, precis som det brukade vara när mamma bodde hemma. Josse fixade köttfärsen, jag fixade sallad & sås. Sen dukade vi fint fram allt :) Tyvärr fick pappa inte se det, eftersom han inte hade någon "matlust". Gott blev det iallafall (såå avancerat som det är att tillaga Tacos;)

Senare på kvällen blev det brist på saker att göra, så vi hittade en madrass i hallen (en sån ihoprullad) som vi började "leka" med. Jag fick dock lite panik när jag skulle krypa in igenom madrass-tunneln eftersom den var lite trång & jag får lätt panik när jag är förkyld och känner mig instängd, så jag började sprattla rundor i panik för att komma ut! Efter ett tag lyckades jag iallafall pressa mig igenom den ;) Man kunde använda madrassen till många saker, Josse "klädde på sig den och satte sig i soffan med den. Vi antog att det är så det känns att vara överviktig - varmt & svårt att ta sig fram ;)

Josse klädd i ihoprullad madrass

Glöm inte kolla in min syrras grymma modeblogg föresten --> Rulesbyjosse.blogg.se

Kommentarer
Postat av: attila

hur gammal e du? :)

2009-01-12 @ 00:40:36
Postat av: Jenny

Jag är 19 år (Som det står under min bild till vänster om du nu missat det)

2009-01-12 @ 11:43:09
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0