Pappor kan inte laga mat

Nej, inte min pappa iallafall. Eller jo, han kan laga sån soppa på burk, och möjligtvis makaroner och sånt. Men inte mycket mer... för någon dag sen skulle vi äta makaroner med köttbullar, då värmde han köttbullarna i micron... det var inte gott. Man kan säkert göra så, men det smakade inte köttbullar..dom fick konsistens som en fiskbulle. Fiskbullar är gott, men köttbullar ska inte ha den konsistensen. Så nej, jag åt makaronerna.

Så idag var jag & syrran duktiga (Mest jag) Vi lagade torsk :) Med potatis. Vanligtvis kan jag inte laga mat (Okey, kanske bättre än pappa) men jag lyckades riktigt bra faktiskt! Jag virade in torskfiléerna i aluminium med persilja & morötter, sen la jag in den i ugnen.. så låg den där i 25 min, sen när jag tog ut den var den klar ;) Mycket avancerat. Kände mig stolt iallafall, så jag tog kort på den (Retard, jag vet)

Mitt konstverk



Tog lite söta bilder på Selma igår med, så lägger ut dom också :)

Kollar TV med Josse
Mys med Josse framför TV:n (Observera Selmas stora leende)
Selma är duktig katt
Selma känner sig stolt efter att ha dammsugit igenom hennes & Pappas sovrum!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0