Nattstädning

Kändes lite segt vara hemma från en fest redan vid 1-tiden, så jag & Louise försökte tänka ut folk vi kunde ringa till som kanske var uppe & ville hitta på något. Men hände inte så mycket mer igår kväll, så Louise cyklade hem till sig.

Jag satte mig & spelade lite sims, som den nörd jag är. Jag har nog aldrig spelat sims onykter, det kändes skumt... ska bli spännande att gå in på min sims-tjej idag & se vad som hänt med henne... vet ju inte vad jag har gjort med henne, haha ;) Har för mig jag möblerade lite... hm.

Stängde iallafall av datorn runt 3-tiden. Sen bestämde jag mig för att jag skulle plocka undan lite på mitt rum (Hatar att städa, men just på natten får jag sån städ-känsla) Räckte att jag stoppade undan alla kläder så såg det redan bättre ut. Ska dammsuga imorrn med... eller ikväll ;)


Mitt rum

Vaknade imorse (I eftermiddags rättare sagt) av att pappa kom in & började babbla med mig. Först att det fanns kaffe, sen sa han förlåt för att han skrikit på mig igår (Vi hade världens största bråk. Fast iofs är alla våra bråka stora, han som gillar att få damp) sen klappade han mig typ 3 gånger på huvudet & sa jag skulle få pengar. Me like :)

Haha, han berättade att Selma hade trillat igenom docksängen igen! Så nu skulle han spika fast botten så det inte kan hända igen ;) Tycker Selma får skylla sig själv, hon är tjockis-katt... då kan det gå så.

Somnade om sen igen (Fastän klockan var 12.30, men var cp-trött) men fick inte sovit så mycket eftersom tjockis-katt2, Pysen, skulle hålla på. Han gullade till sig som fan, la sig tätt intill mig & ville bli klappad. Sen tjatade han på mig aslänge att jag skulle hänga med honom till hans matskål (Man måste alltid följa med honom till hans matplats & klappa honom innan han kan börja äta). Jobbiga tjockiskatter.


Pysen nannar
Fin bild på Pysen när han nannish ;)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0