Karma

Jag har kommit på att om karma fungerar, måste jag ha varit väldigt lycklig i mitt förra liv. Rik & haft tur i kärlek. Man säger att pengar inte gör någon lycklig (Måste varit en rik person som kommit på det) men jag kan säga att pengar hade betytt otroligt mycket för mig just nu. Min familj. Men lär väl inte vinna någon större summa pengar inom den närmsta framtiden... bara folk som redan har gott om pengar som har den turen ju!

Oturen i kärlek lär väl inte heller vända inom den närmsta tiden... trodde det ett tag, men verkar inte så nu. Bäst att inte förvänta sig något, då blir man bara ännu mer besviken. Inte för att det är hela världen eller för att det alltid kommer att vara så, men fattar inte varför allt dåligt måste komma på en gång bara?

Men men... nu är det Jul, då måste man vara glad! (Även om den här julen kmr vara den sämsta någonsin) Så, God Jul!

Money can't buy happiness but it's a damn good down payment.

Naket ansikte
WOW, en bild på mig utan smink! (Jag ser typ ut som en kille) Okey, har fyllt i ögonbrynen med, men vafan, dom är ju helt genomskinliga annars så jag måste.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Du har väldigt fina ögon :)

2008-12-23 @ 13:34:01
URL: http://linnetlinne.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är vacker utan smink :)Tänk på d !

2009-01-08 @ 20:13:28
Postat av: msr

du är VACKER utan smink :) tänk på d !

2009-01-08 @ 20:15:47
Postat av: msr

du är VACKER utan smink :)tänk på d !

2009-01-08 @ 20:17:25
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0