JULAFTON!

Igår var det Julafton :) Det var trevligt. Mamma kom hit så vi blev hela familjen :) Det var en ganska kul kväll, bättre än jag trodde. Blev ju inte så mycket julklappar men vem fan bryr sig, sånt var viktigt när man var 10 år typ. (Okey, jag hade inte tackat nej till en laptop eller Dior-mascaran jag önskade mig, men man ska vara nöjd med det man har) Jag har blivit som Jesus :) Han var snäll.

Pappa gick runt & sjöng:
"Christmas time is here to stay!"
Sen fyllde jag i:
"And Per Hansson, he is gay!" (Min pappa heter så)

Jag kan svära på att jag måste ha gått upp 1 kg över natten, för fyfan vad jag käkade sönder mig. Det var mat & godis överallt... så nu är det dags för tjockis-barnet att gå ut & gå en runda (precis som att det skulle hjälpa så mycket som jag käkade;)

Men först ska jag lägga ut lite bilder från igår :) För er som vill se fler, besök bilddagboken.se, Jenice heter jag där.

Fattig Julgran Pappa klär upp sig Selma i sin medeltids-mössa Jaffa skulle vara Jultomte iår Vid matbordet. Pappa fular sig, jag skrattar Josse (Cp-barn) & Mamma Jag invirad i min älskade Playboy-filt & Josse som öppnar julklapp. Pysen var också uppklädd Selma letar efter sin Juklapp.. Jaffa & Josse myser Jag fular mig vid matbordet Josse leker cooling Selma myser med sin pappa i soffan

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0