Hotad

Min dator e störd. Den hotade mig nyss!! Jag satt helt oskuldsfullt & snackade med folk på msn, när det plötsligt dök upp en arg, röd ruta i hörnet, typ "Säkerhetskopiera blablabla NU!" Eftersom rutan vägrade försvinna klicka jag på den, då tvingade den mig att sätta in en blank cd-skiva i cd-spelar-saken på datorn (den tillomed skickade ut den där saken man stoppar cd-skivan i) så jag fick slösa ut en av mina tomma cd-skivor (som jag hade tänkt bränna över musik till) på det datorn ville jag skulle "kopiera" över. Aggressiv dator. Datorn är skyldig mig en ny blank cd.skiva. Som tur är sköter den resten själv nu, med det där man skulle kopiera...


5 minuter senare...


NEEJ!! Nu tvingade den nyss mig att sätta in en ny, tom skiva till! :O Bajs-dator! Den tillomed säger åt mig vad jag ska döpa skivan till, "Recovery 1". Hmm.. bäst att göra som den säger.

Haha, Gab skrev på msn att hon vill jag ska komma till henne. Nu. Klockan 3.05 på natten. Det är lockande... man får röka inomhus hemma hos henne... mycket lockande. Men nej, jag måste sova!! Gaby, I'm sorry.

Nattinatti :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0