Förlåt Blogg

Har inte skrivit på jättelänge nu! Men har en massa att tänka på, och inte mått så bra... inte orkat skriva eller lägga in bilder. Men förhoppningsvis kommer jag snart orka igen. Funderar på att ta en veckas dvala och bara sova. Hade varit väldigt skönt. Men vi får se, kanske blir bättre igen. Imorrn är det iallafall Nyårsafton så då hoppas jag på att ha kul iallafall :) Massa champange.

Aja, Gott Nytt År så länge iallafall!

Bild från i lördags (Kommer upp fler sen när jag pallar)

Kommentarer
Postat av: spidi

tråkigt o höra att du inte mår bra. men du kommer säkert göra det snart bamse kram på dej fröken..

2009-01-01 @ 14:42:09
Postat av: Max

Mycket snygg bild på sexyme.se. Fan du är juh sjukt utvecklad för din ålder. Det är nästan så att man dregglar ;)

2009-01-09 @ 15:29:40
Postat av: Jenize

"Utvecklad för min ålder"? Ja, jag är 19 år, snart 20 så speciellt utvecklad för min ålder är jag nog inte direkt. Men tack ialf.

2009-01-09 @ 17:12:44
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0