Fetto-dag

Nu har jag inte skrivit på min blogg sen i... torsdags måste det varit? Bara för jag har varit såååå sjukt trööött! Dessutom har jag blivit sjyk :( Halsont & Förkyld... kändes som om jag hade feber i Fredags med men har säkert bara inbillat mig (Blir ofta inte sjuk, inte mycket isåfall, så när jag väl är det måste alla tycka synd om mig)

Var iallafall ute igår med Louise & en massa andra på Madison (Ville till Mårtenson men Eve kunde inte dra med mig dit längre, så fick bli båstad) det var lite småsegt, mest en massa fjortisar där inne (Fanns ju puben 18+ med men nästan inte som kunde hänga med mig dit) Förfesten hemma i Louises "stuga" (Mer som ett skitsnyggt hus) i Båstad var nog roligare. Runt 1-tiden bestämde vi oss iallafall för att gå hem lite tidigare. Precis då träffade jag på Ronja, som sa att min barndomskompis Sophie var inne i puben. Så jag bestämde mig för att hänga med dom in där en stund (Kunde bara gå hem sen när jag ville ju till Louise & dom eftersom det låg jättenära) så kvällen slutade ganska kul ändå :) Lite tråkigt att jag inte fick träffa en viss person bara... hihi ;D 

Idag har det iallafall varit värsta fettisdagen för mig del. Vaknade klockan 8.45 imorse av att en halvnaken Louise petar mig i huvudet! Somnade aldrig om efter det eftersom Louise började prata, dessutom kände jag mig inte såå trött... runt 10-tiden vandrade vi bort till statoil & köpte oss lite drickyoughurt till Frukost. När jag kom hem käkade jag fiskgratäng och somnade på soffan. Senare på kvällen drog jag & syrran till maxi för att handla. Tacos till kvällsmat och en maaaassa fett till efterrätt ;) Men men, det är ju faktiskt lördag.. och jag har varit bakis. Så det så.

Bilder kommer imorrn, I promise. Måste bara få sova nu, är feeett tröööött ;) Gonatt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0