Annandag

Igår var det annandagen, och då bara måste man ju festa. Jag & Louise bestämde oss för att göra något, dessvärre var det åldersgräns 18 överallt och Louise är ju bara 17. Falskleg kör vi inte med en gång till med tanke på hur det gick sist, så vi hamnade tillslut på en fest i Laholm hos Anton (Fan vad svårt det är att skriva, har nyss målat fransk manikyr naglar, haha!) Inte så mycket folk, men vi hade kul ändå :)

Ni får se kvällen i bilder istället för jag pallar inte skriva mer med mina nymålade naglar!

Jag laddade hem FrostWire åt Louise ;)

Fular oss haha

Louise e sööt!

J&L

Louise - En Demon!

Gulliga är vi ;)

Louise har en väska :)

Jag fular mig & Anton drömmer sig bort

Vi är 2 välskapta barn

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0