Dum kropp

Åhhh, dålig morgon. Skulle varit på väg till Falkenberg nu & jobbat på lekmer. Men mår inte alls bra så fick skippa det... Så nu ligger jag här & är negativ. Siri är glad att jag är hemma iallafall, hon är en liten kelkatt. Vare sig man går upp kl 4 eller 5 så är hon uppe & vill kela. Spinner så högt så hon väcker hela lägenhetshuset! 

Har haft en bra helg iallafall. Åt middag & firade vår 3-årsdag på Pio med min Ken i fredags. Vi tog förrätt, Ken tog anklever & jag kycklingpaté, HAHA! Aldrig ätit det förr. Spännande, men nog inget jag beställer igen. Smakade på Kens lever med, den smakade typ... stark parfym? Sen åt jag godaste kalvryggen & Ken tog plankstek.

I lördags kom Milla hit. Vi lagade mexikansk Carnita & drack goda drinkar. Sen gick vi ut till Mårtensson & dansade. Bra kväll! Igår blev det slappesöndag med GTA V. Fräzigaste spelet jag varit med om. 

Ska försöka sova lite nu om jag kan & hoppas det känns bättre sen. Guten morgen.

XXX
Mirrorpose!! ;)

Siri låg & spretade på Ken igårmorse. Alltid det där spretande benet... 


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0