Kommer antagligen dö.

Jag har blivit förkyld, uäähhh! Var typ sjuk senast förra Nyår. Mitt immunis är sjukt fräzigt. Magen däremot, han är inte nådig. Magknip som kommer lite när det vill ibland, som att någon vrider om tarmarna! Får sluta vara ett så stressat barn.

Midsommar var bra! Firade med min hane, SnigL & Millidill + massa fler. Drack snaps & åt körv mitt i natten. Tog på en katt med. Bra kväll. Var inte ens bakis dagen efter, åt glass när vi kom hem efter firandet så var säkert därför. Och körven. Tur det då vi planerat måla klart köket & tvätt-tid. Köket är numera ljusturkost! Bild kommer senare. I framtiden.

Snart är det Metaltown, wohooo!! Det ska bli spännande. Slipknot & majsKorn.


Kommentarer
Postat av: Josse

asså... så är jag så ful... kolla ögonen... asså snälla nån. ._.

2013-06-23 @ 22:05:15
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se
Postat av: Mr. Jenize

Är du inte alls! Men både du & Mill är ännu snyggare IRL!!

2013-06-23 @ 23:06:07
URL: http://jenize.blogg.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0