Världens finaste nagellack

Hittade det mest underbara nagellacket ever när jag & SnigL var på Maxi i lördags. Ett glittrigt med massa färger! Trodde jag skulle dö när jag såg på det. Målade över det på franska manikyren direkt när jag kom hem! Stod & glodde på naglarna halva dagen på jobbet söndagsmorgonen. Så glittrande... så vackra. Ni vet ibland när man kollar på fina saker, så blir man nästan bländad? Så känns det när jag kollar på mitt nya nagellack.
Bilderna gör det inte helt rättvisa. Även bytt ut det rosa nagellacket på tårna till glitter. Ser lite skumt ut från långt håll, sen när man kollar närmre bländas man. Ska måla ett lager till typ imorrn så de blir ännu glittrigare! Sen ska jag trycka upp mina tår i Kens ansikte & låta honom bländas.
XXX
Naglar.
Look at my nails, look at my nails, look at my nails!! Glittriga.
Sexy..
Bättre bild på nagellacket. So damn glittry. Älskar alla färger... påminner om ett glitter jag köpte till min Barbie-docka på en marknad när jag var liten, blev helt till mig när jag kollade på det.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0