Nu är det gjort!

Lääängsta dagen på länge! Sov 3 timmar inatt då jag & Shandra satt uppe halva natten för att bestämma vad vi ville säga. Live går ju inte att ångra liksom... läskigt. Fick världens finaste Hotellrum med 2 rum & 2 toaletter. När jag väl somnat sov jag riktigt bra! Kl 6 gick vi upp för att börja fixa iordning oss, taxin skulle hämta oss 8.45.

Fick träffa Anders Kraft & Jenny Strömstedt innan sändningen, de var jättetrevliga verkligen! Lättsamma & intresserade sig verkligen för det vi hade att säga. Precis när vi satte oss på stolarna i studion kom min nervositet igång rejält, skakade lite. Men sen försvann den konstigt nog. Var ganska uppstissad ändå & kom av mig ibland, men måste säga det kändes bättre än jag trodde.
Fått jättemånga fina kommentarer iallafall så det känns jättekul! Hoppas verkligen vi kommer längre i det här nu, men det tror jag faktiskt. Är extremt trött nu, så får försöka skriva lite mer om det imorgon. Fräsigaste dagen på länge ;)

XXX
Awyeah!
Jag & Shandra 10 min innan taxi skulle hämta upp oss & köra till TV4-huset ;)
Snoffsigt.
Något suddig bild på en proper Jenize. Inte så nervös än...
Tittut!
Var tvungen ta mycket bilder så jag kunde försäkra mig om att jag såg fräsig ut ;)

Här är klippet. Fortfarande jobbigt att se sig själv, man bara stör sig bara på allt ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0