iPod-docka

Idag har Jenize von fjun sovit länge. Ställde klockan på 10.15, men snoozade till 11.20. Blev nog lite trött av allt jobbande i helgen. Men nu är jag leeeeeeedig!! Och imorgon fyller jag år. Hela 23 år. Daaaamn I'm old! Börjar kännas i kroppen, man lägger sig tidigare & känner ett plötsligt sug efter att lösa korsord. Hehehe. Blev uppringd av Millis innan, hon hade glada nyheter! Typ. Det gjorde min dag. Karma is a bitch ;)

Anymajs. Sitter & kollar iPod/iPhone-dockor. Dockar. Docks? Iallafall. Jag & Ken har sedan månader tillbaka sagt vi ska köpa en, men aldrig fått tummen ur! Så nu har vi hittat några på nätet. Jättesvårt att välja, sen vet jag inte om man ska ha en svart eller vit? Hade varit snyggt med vit, men har det redan så vitt här så kanske hade blivit för mycket. Jag & Ken har massa vi ska köpa! Tur det är löning snart ;)

  • iPod/iPhone-stereo
  • iPad
  • Stationär dator
  • Träningsskor till mig. Hihi.
  • Linser
Hehe. Det sistnämnda var mer grejer jag behövde. Hatar när linserna börjar ta slut, kostar så jävla mycket. Stationär dator & iPad kommer vi nog vänta lite med. Stuff stuff stuff. Ska ner & boka tvätt-tid nu, håller tummarna för att det finns den här veckan! Annars blir det att vända trosorna ut-och in. Nästan.


XXX
iPöd1.
En sån här diskret plattis?
iPöd2.
Eller en stor vit fräsig? Gillar den här, ska vara bra ljud i den. Snygg i svart med.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0