I can sleep when I die

Jävlar vad trött jag är! Nästan precis kommit hem, hämtade Audi som varit på lagning lite snabbt. Sjuk ofta den där Audi... Slängde på mig mjukisdressen & har nu intagit soffläge.

Hatar att powernapa då jag alltid överdriver & sover i 2 timmar. Går inte att sova bara 20 minuter, när klockan ringer vill man dö! Men har nog inget val, kommer aldrig orka gymmet annars. Så nu håller vi tummarna att jag lyckats ta mig upp om 20 minuter & inte vaknar på lördag!

XXX
Trött tjej... Tycker alla ska köpa wienerbröd av mig på OKQ8, då jag dekorerar de så vackert.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0