What a nice day we're havin'!

Guten snippen! Ett nytt ord. Ken brukar kalla mig för snippa ibland när han tycker jag är dum. Det är inte snällt, snippa är ju motsvarigheten till snopp. Buääähh.

Iallafall. Idag har jag säljat grönsaker & jordgubbs, sen drog jag inom SnigL & papps. Kelade lite med katterna, fick massa kärkek tillbaka! Inte varit så de senaste gångerna, dem bitches brukar vilja dra ut eller ha mat när jag kommer. Sen sprang jag runt i trädgården, plockade rabarber & hoppade på studsmattan innan jag kidnappade med SnigL till mitt näste.

Vi drog ner till Centrum, köpade linser. Gjorde ett kontoutdrag & gissa vad? Mina skattepengar har kommit. Fan vad underbart. Så vi vandrade vidare till Ica & handlade mat o Hello Kitty-plåster. Man kan unna sig sånt nu när man är rik. ROSA PLÅSTER MED KATTER PÅ!!

Kom hem med en fet rostbiffsmacka till min man. Chillade & lekte att vi var en familj. Jag mamma, SnigL pappa & Ken vårt barn. Mycket passande. Sen hämtade pappa SnigL & jag o min säxy hane drog till gymmet. Äckligt varmt var där, de borde investera i aircondition. Luktade stekt kött därinne, typ fläsk.

Det var min dag. Hoppas vädret är på bra humör imorrn med så jag kan ha det trevligt ute i mitt grönsaksstånd! Hoppas folk släpper den där ehec-skiten, det är inget kul men man behöver ju inte bli helt efterbliven & paranoid. Ingen vill ju köpa grönsaker av mig!! Damn u Germany with ur Hitler & ehec. Damn u.

XXX
Tjöckis.
Selma låg & chillaxade i sin knarriga fåtölj. Man vet att en katt är stor när stolen knarrar.
CHA!
Pysen började agera modell så fort jag drog upp iPhonen. En naturbegåvning!
- Wtf?
Pysen kör lite haute couture-pose. Synd att katt måste vara ute & förstöra sitt vackra utséende genom att slåss bara. Bad kitty.
Mysigt..
Pappa gav mig sina soffor & soffbord... utan att ha köpt nytt innan. Såhär mysigt ser det ut i deras vardagsrum nu. Billiga nagellacks-databordet som TV-bord bl. a.
Fjällsson.
Använd nu solskydd när ni är ute i solen barn, annars kan det sluta som för SnigL här. 3 olika hudfärger.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0