Krasslig & redo för date!

Var lat igår & orkade inte ta hand om Gran Canaria-bilderna. Dessutom ockuperade SnigL datorn, som vanligt. Seriöst, hur kan man sitta framför datorn 5 timmar i sträck utan dåligt samvete? Och till 4-5 på morgonen med. En grej att spela ett kul spel. Men bara att sitta på facebook & msn suger ju efter ett tag. roliga människor finns det inte!

Damn that Snail.

Var lite kaxig igår när jag trodde jag var bättre. Vaknade kl 5 imorse med värre hals & helt seg i kroppen. Ansträngde mig väl lite för mycket igår när jag bäddade sängen (fan vad jag hatar att byta påslakan!). Tur jag var hemma från jobbet idag me med andra ord, men tråkigt då Ken kommer ikväll. Hatar när halsen är helt krispig, typ som att man har grus i den & så låter man som 80+.

Bilderna kommer upp cuz they look fineeeee, men får bli när jag känner mig tillräckligt pigg för att sitta vid datorn i några timmar (blogg.se:s bilduppladdare suger ju).

Nu ska jag planera kvällens middag till mig & min sexiga man.

XXX
Mjao.
Redo för att välkomna min Mr. Ken! Tur det inte syns på utséendet att man har krispig hals.
Say omelette!
Gjorde Världens trevligaste omelett idag me mitt nya stekjärn! Smakade förträffligt. På bilden ser den halvmysko ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0