IKEA vs. VÄLA

Cha chaaa blooggeeeeen! Jobbat till 14, sen gick jag hem & myste. Jag & SnigL bestämde oss för att dra till Väla. För er som inte vet vad Väla är, så är det ett shoppingcenter i Helsingborg. Mr. Ken visste inte vad det var i alla fall och vet inte han... vem vet då? Cuz he's smart!!

Mest måste jag in på IKEA, behöver grejer till lägenheten. Kan inte hålla mig, vill börja inhandla nu! 14 dagar kvar tills jag får nyckeln. Iiiihh!! Är orolig inför Väla, får inte shoppa loss. Måste spara pengar... jag kommer få abstinens därinne. Bäst SnigL tar med ett rep.

Jag återkommer ikväll ostron.

Josse aka SnigL: - Vi tar såna syskonkort där det ser ut som att vi älskar varandra!

All righty!

XXX
Nerds.
Först en kolla-vi-är-fräsiga-systrar-som-älskar! (Nasty dubbelmening)
Men åhh.
Cha cha. Cha cha bloggen. Cha cha.
Kanin.
No överläpp-överbett vs. fet Kanin.
Ih.
- Nae, nu blev du suddig. Annars hade det varit en så fin bild...
Nasty
Man måste sträcka på sig inför kameran.
Naww.
Vi är förjävla bedårande. Naww. Muu.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0