Min älskade bagge

Nyss kommit hem från Bio med Mills! Vi såg Red riding hood, lite under förväntan tycker jag. Inte ett dugg läskig, däremot var den spännande ibland. Så den får 2 av 5 fjun! Trevligt träffa min Mills iallafall :)

Det var helt fullt i salongen, kom knappt in genom dörren. Fick köa i timmar. Det var jag, Milla & två tjejer till. Partey over heeere!! Därför biogubben var så lustig... eller säkert inte alls därför. Han var rolig & konstig på samma gång. Man blir nog så av att jobba i en biosalong utan publik.

Idag har jag sålt blommor heeeela dagen! Det var trevligt väder, så det gick bra. Jag skaffade mig lite kompisar. Först en nyckelpiga, som låg på rygg i en plastgrej. Jag var hans räddare i nöden... han låg där dock 2 timmar i onödan, såg han vid 9 men glömde bort det & räddade inte honom förrän vid 11. Man ska nog inte kalla mig superman..

Hade koll på Nyckelpigis, var orolig något jobbigt barn skulle komma fram & få syn på honom. Vid 12 gick jag in på rast. 13.00 kom jag ut igen;

Jag: - Såg du min kompis! En nyckelpiga.
Eve: - Jaa, jag såg honom! Han kröp här. Men sen kom ett barn & petade ner honom...

WHYYYY?! Ni kan ju se varför jag föraktar barn. Så fort man vänder ryggen till, då är de där & förstör! Buäääähhhh. Varför stoppar ingen dom?! Förökar sig snabbt gör de också.

Fick en ny kompis sen, en humla. Men upptäckte snart att han bara utnyttjade mig för mina blommor. Han blev helt galen i tulpanerna, kröp ner i en & surrade loss! Jag vill också vara en humla, chill surra runt & våldta blommor. Fjuniga är de också, Nawww. Man vill bara käka upp dom!

Nu ska jag fixa matlåda tills imorrn! Tonfisksallad, omnom!

XXX
Kompish
Hej mr. Nyckelpiga, where are u goin' today?
Lick 'em flowers
- Nomnomnom, me is eating dem flawers!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tyckte den va helt ok :) Men håller me om att den inte va läskig

Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0