Back in G-town

Hoppas du haft en trevlig helg, blogg! Själv har jag haft en bra helg, blev dock oväntat jobb på lördagen. Förstörde mina & mr. Kens planer en aning då vi planerat dra till Halmstad redan 15-16 & picnicka + förfesta sen äta ute. Men nu i efterhand är det ju pengar iallafall!

Nu vistas jag i Gislaved, mr. Ken har nyss dragit till gymmet! Önskar jag kunde hängt med, men man måste ha medlemskap :< Men snart (om jag har pengar då dvs, tight nu) så börjar vi gymma i Laholm! Wiie*

Imorrn ska vi till Tranemo, känns spännande. Lite. Inte så, men en ny plats att se! Min bejb har fått tillbaka sina svinkopps. Det viruset sitter ju i hur länge som helst, jag hade säkert kvar det i kroppen ett halvår. Så vi ska dit till Vårdcentralen! Ska ta något kort så ni också få ser hur faboulosa Tranemo ser ut ;)

Gud vad spännande mitt liv låter! Är ute & reser & allt ;)

XXX
Majs.
Myser i min rosa mysdräkt. Det är sånt man reser i! Feelin' so fucking fjunig!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0